onsdag 23 december 2009

Vart är julen??

Har så svårt att fatta att det är dagen före dopparedagen! Undrar om de beror på att jag gjort alldeles för lite julgodis, inte lagt in ngn strömming, inte ätit åtta julbord innan julafton eller satt upp mina julgardiner??? Fast det har jag ju å andra sidan aldrig gjort tidigare heller! Borde alltså inte påverka julstämningen!

Nej det måste bero på att jag använt alldeles för lite barrdoftspray på granen... Nästa år, tror jag till 123 % sannolikhet att jag drar till Sverige för en grå regnig jul... för den lär ju inte bli vit igen... (men som sagt jag är inte bitter...)

Hur som helst God Jul på er alla goa härliga typer!
Här kommer en svettig julkram
från Singapore till er alla, från oss alla!

2 kommentarer:

  1. God jul och gott nytt år önskar vi i Stureby !

    SvaraRadera
  2. Hei Charlotte & Erik,

    Ønsker dere og guttene en riktig trivelig jul.

    Med vennlig hilsen
    Tor

    SvaraRadera