måndag 21 december 2009

Kineser?!?

När jag kommer till morgonens tennislektion med andan i halsen (vaknade typ 15 min innan...) så har en kinesgubbe (tennistränaren) och hans elev låst in sig på vår bana. Och de vägrar öppna fastän det redan gått sju min på vår tid. När vi påtalar detta struntar gubbtjuven så klart i detta och säger att han måste fortsätta sin lektion! Jag blir tokarg (har redan retat upp mig på dessa egocentriska kineser - ja alla är likadana!) och börjar just påtala att han är ett fett ego och hotar med att gå och hämta vakterna om han inte släpper in oss NU! Det funkade - han öppnade och gav mig argablicken, men jag vann!! Ha Ha!!

Men jag blir så trött - måste de vara så här, saknar den svenska mesen som aldrig (!!) hade käftat emot...

2 kommentarer:

  1. Helt rätt - stå på dig mot de små gubbarna! Fram för imperialism!

    God jul och gott nytt år från fam Klefström

    SvaraRadera
  2. Eller hur!! Fram för mer imperalism!

    SvaraRadera