fredag 29 januari 2010

Avfnöskad

Min hud blev alldeles till sig av att få komma tillbaka till den fuktiga värmen! Elefanthuden på händerna börjar så sakteliga försvinna. Huden min gillar nämligen inte alls kylan, det gjorde den verkligen klart för mig. Blev så torr så att huden sprack och jag fick små sår... aj aj aj vad synd det var om mig... men nu dröjer det ett tag innan huden behöver bli till fnöske igen!

Resan till den fuktiga värmen gick bra, även om jag fick E att nästan lova mig att vi aldrig mer ska flyga m Thai. Det var inte alls så trevliga som jag tyckte att det skulle vara mot mig - fattar inte varför de inte är görgoa mot en argsint trött två barnsmorsa, som dessutom börjar bli tjock igen...

Flygresans behållning var de två danskarna som vi satt bredvid. De beställde in whiskey-cola konstant under resan och blev bara roligare och roligare ju längre resan gick. De sov de sista 20 minuterna! Baren hade stängt då, så ingen idé att vara vaken...


2 kommentarer:

  1. Som det pannordiska bolag sas är så finns det säkert danskar på deras flygningar också, fast då får vi inte se lika ofta eftersom biljetterna måste betalas med riktiga pengar och inte asien-pesos

    SvaraRadera
  2. Tror mer att dessa danskar valde Thai för den frikostiga serveringen av whiskey-cola!!!

    SvaraRadera