söndag 14 februari 2010

Happy Alla hjärtan...

Har fått prova på hur det är att vara själv med barnen en hel dag. Det var bra länge sedan. Pärlan är ledig och E har varit sjuk typ hela dagen. Kände mig faktiskt lite bra när jag klarade att steka pannkakor och leka med barnen i köket samtidigt, utan att få panik. Okej ska erkänna - G har mutats med både glass och godis för dagen ska gå lite smidigare... och middag fick det på Burger King, trots att de ville ha pannkakor igen!! Tur att jag inte är själv för ofta med dem...

Lyckades få upp E vid sex-snåret på kvällen, men vid halv nio var han tillbaka i sängen. Det har med andra ord inte blivit så mycket till Alla Hjärtansmys med maken. Han har dock skämt bort mig genom att ge mig (fick skicka G med paketet för han orkade inte gå upp..) en alldeles för flott handväska, en LV! Jag rodnade när jag öppnade paketet - tänk jag som gett honom ett vattenmelonhjärta (utskuret med pepparkaksform...)! Som vanligt ligger jag efter... långt efter maken!

1 kommentar:

  1. du vet ju att han älskar att köpa fina presenter till sina viktigaste, han gläds lika mycket som du
    Eva

    SvaraRadera