tisdag 9 mars 2010

Frukter !?!

Idag har jag identifierat två nya frukter - Persikomunken och Kiwi-bäret. (OBS! Inte jag som kom på namnen utan de är dess riktiga namn - passande för övrigt...)!!

Fegade ur så jag vågade inte handla någon, men nu sitter jag här hemma och suktar efter dem. Mest sugen på persikomunken, undrar just om den är så där kletig och god inuti...

Har varit och lämnat in bilen på service och reparation (e Es skada). För att "laga" skadan behövdes en "grooming" av bilen som mekanikern så fint uttryckte det! Grooming = tvätt och polish av bilen. Den blev så fin och skinande! Nästan som ny...

Frågan är då om det är en skada, om den kan tvättas bort?? Har inte köpt ngn handväska än... Antagligen fel drag av mig att inte handla innan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar