torsdag 15 april 2010

Svett i oanade mängder

Nu är det hett här! Och jag tror inte bara att det är för att jag släpar runt på en massa extra kilon...! Har drabbats av det som jag hatar allra mest - läppsvett! Tycker att det är så förnedrande! Men Men bara att gilla läget. De andra verkar till min stora glädje också lite svettiga, inte för att jag har spanat in allas armhålor, fast lite sugen är jag allt. Har sett en och annan droppe på läpparna omkring mig - då njuter jag lite i mitt svarta hjärta... I morgon ska jag kanske fira att det är fredag och stanna inne och sätta ACn på 23 grader...

Det har åskat varje dag, så fuktigt värre är det innan det smäller till. Dessvärre har O utvecklat ngn sorts rädsla för "Booom Booom" och skriker som en liten gast varje gång det smäller till och det är ju rätt ofta! Så det gäller att vara nära och krama lite på honom då!!

Har blivit ombedd att ha visa lite mer av lägenheten. Tänkte ta ett rum i morgon, vilket vill ni se??

2 kommentarer: