tisdag 11 maj 2010

Min son, modeskaparen??

G har kommit in i en period när han vill bestämma vad han ska ha på sig! Kanske är den övergående kanske inte... Det har varit allt från Polarn och Pyrets långkalsonger till prinsessklänningar som ska på. Ofta har rosa ingått! Det enda som jag vet är att det är inte shorts och t-shirt som gäller.

Idag slog han till rejält och satte på sig lite randiga PoP kläder och över detta en rosa klänning med lila skärp. Försökte säga att det blir nog lite varmt, men det örat lyssnade han inte på. Så han iväg till skolan i denna fina mundering. (Cyklop och svärd fick stanna hemma...)!

Den första personen som vi möter i skolan, utbrister på sin härliga cockney-engelska "Din son kommer bli modeskapare, han har verkligen känsla för färg..." Vad ska man svara? Ja ha?! Hon var så lycklig för att jag lät honom skapa... vågade inte erkänna att jag typ lagt en halvtimme på att övertala honom till att sätta på sig shorts och t-shirt (i blått) och bli lika tråkig som mig!!!

2 kommentarer:

  1. Love! Varför är man inte själv så där mode-modig! Heja G. Hur mår magen? Puss

    SvaraRadera
  2. Magen mår bra, men jag är så trött på den nu... men men vi hänger ihop i en månad till nu... hur mår din?? kram

    SvaraRadera