måndag 10 maj 2010

Slut som människa...

Tänk här har man haft en super helg, inte gjort något alls utan bara typ semestrat! Och så är jag så sjukligt trött! Har inget att skylla på, barnen sover, jag går och lägger mig präktigt tidigt och jag äter så bra mat! Vad är felet tro?? Kan man vara vårtrött fast det är sommar året runt? Börjar undra om kroppen är kvar i de gamla goda årstiderna!

Tror att jag ska höja dosen på mina järntabletter i morgon. Funkar inte det får jag börja köra kaffe intravenöst...

3 kommentarer:

  1. Eller så...är du typ...gravid...?

    SvaraRadera
  2. Ja ha kan det vara det?? Träffade en kvinna igår som blev förvånad när jag sa att jag var gravid... undrar just vad hon trodde om mig, att Öl byggde denna kropp, eller??

    SvaraRadera
  3. Du skulle sagt något i stil med "ja, nu har könsvårtorna satt sig på magen så nu ser man ju för jävla svullen ut...men det ska nog gå över". Bara för att se hur hon skulle reagera.

    Ja, jag har druckit ett glas vin och därmed kan anses vara kraftigt berusad med mamma-mått mätt...

    SvaraRadera