torsdag 20 maj 2010

Nu går det snart inte längre...

Nej nu är jag så trött på att vara orörlig, svettig och trött! Nu vill jag bara få ett slut på detta! Jag har ytterst svårt att acceptera att det är en MÅNAD och några dagar kvar innan bönan ska komma. Har lagt in en smörattack hos min läkare om att den på något magiskt sätt kan få komma ut lite tidigare... Som komplement till detta ska jag snart börja äta skaldjur, lyfta tunga saker, springa långa sträckor, gå i trappor, dricka hallontea och ja kanske något mer. Någon som har effektiva tips??

1 kommentar:

  1. Massera bröstvårtorna och ha sex. Precis de sakerna du är sugen på antar jag...

    Vi kommer att sakna er oerhört mycket imorgon! Det var alldeles för länge sen vi gick på bröllop ihop!!! Vi skålar för er imorgon, I promise. Hälsa big daddy! Puss Jenny

    SvaraRadera