onsdag 23 juni 2010

Vad kan man inte göra med en hund??

Att hunden är en människas bästa vän vet vi ju redan, men att hunden är vår sminkdocka det visste jag inte! Men nu har jag lärt vilka bisarra saker man kan göra med sina hundar.

Efter att ha tittat på Hollywood fruar, så trodde jag att jag visste vad som var möjligt att göra! Men nu har jag fått se att det bara var så enkla saker de gjorde... för t ex kan man färga och frissera hundarna så att de ser ut som en panda, spiderman eller varför inte som om det har bikini på sig! Ja sånt håller man på med på den här kontinenten! Är det inte underbart så säg?

1 kommentar:

  1. Oh, detta väcker till liv härliga minnen från tiden som barnflicka i US of A. Regelbundet kom familjens dog groomer i sin van och fixade till vovvarna. Efter allt fiffande flög de ut ur bilen fluffiga, parfymerade och med nya rosetter runt halsen. Lika roligt varje gång!

    SvaraRadera