torsdag 24 juni 2010

Borde vara tacksam men är sur...

Ibland skäms jag mer över mig själv än andra dagar! Idag är verkligen en sådan dag! Varför skäms jag över mig själv och mitt beteende?? Jo, jag är en riktigt häxa mot pärlan!

Allt hon gör just nu är SÅ fel i mina ögon! Är hon med barnen är hon för på, är hon i köket och lagar mat är hon inte tillgänglig som jag vill... att G sen har bestämt sig för att hon är det bästa som finns och bara vill vara med henne och inte sina föräldrar gör ju inte att jag tycker mer om henne... är helt enkelt också lite lätt svartsjuk på henne också... pinsamt men sant... detta har jag surat över i flera dagar!

Tills jag idag fick ett mail från en kompis hemma i Sverige som också nyligen fått sitt tredje barn och måste fixa allt där hemma alldeles själv - då insåg jag att jag har det bra och borde vara tacksam! Så i morgon börjar mitt nya liv som ... tacksam! Hoppas det går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar