torsdag 16 september 2010

Fel dag

Jag valde att fira E idag, fast det inte är hans födelsedag idag. Han ska nämligen på kick-off i helgen - till Bali (den stackarn...) och kommer då missa sin riktiga dag. Jag har haft många funderingar på hur jag ska göra. Den lite svartare sidan av mig, tyckte att drar man till Bali och lämnar mig och en massa kidz hemma så får man liksom skylla sig själv. Då blir det liksom inget! Men sen så kom jag ju på att som man bäddar får man ligga, så bäst att vara god. Kanske kan man ha igen det någongång...

Så imorse hade vi sedvanligt firande med tårta på sängen (O gillade tårtan absolut mest...) och en del paket. Bland annat 37 galgar! E vill nämligen väldigt gärna att alla hans kläder har likadana galgar i garderoben.... Ja ja vi är ju alla olika och har VÄLDIGT olika önskningar här i livet! Eftersom detta innebar att jag var tvungen att åka till IKEA så var jag ju så klart positiv! Kom på en annan fördel med att fira på fel dag. Den man firar blir verkligen överraskad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar