fredag 24 september 2010

Lite trött

Det har varit körigt den här veckan och körigare blir det... Jag har varit ute och rällt varje kväll denna vecka ... så anledningen är mer än trevlig! Det är alltså inte synd om mig alls, utan allt är självförvållat, men men det är inget som min gamla kropp är van vid! Det har varit bokklubb med bok, tjejmiddag med riktigt hetsiga politiska diskussioner (Har för typ första gången i mitt liv diskuterat i timmar med någon från den andra sidan... sjukt intressant!), ut och visa upp stan för vårt finbesök och nu är det dags för ytterligare en tjejmiddag! Resten av helgen färgas av F1.

S har fått följa med ibland, men också fått stanna hemma. Det ställe vi skulle äta på i torsdags, China Club, lät oss inte komma in med honom. Nej de hade barnförbud!! Så inte ens min sovande plutt fick komma in. De ville lägga all sin kraft på F1 föraren Trulli som också skulle äta där! Känns som de har dålig smak när Trulli går före S. Nej aldrig mer!!

Känns helt sjukt att jag är så "fri" och har en liten 3 månaderskille... Inget jag upplevde med de andra barnen, men ÅH vad jag njuter! En klar fördel av att bo här borta....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar