söndag 19 september 2010

Valotta??

Jag gillar verkligen konceptet val! Valdagen är en riktig högtidsdag, typ som julafton! Jag klär mig flott, äter en god frukost, går och röstar (ungefär som att ge en julklapp till ngn...) och sen är det dags för den långa väntan (förhoppningsvis, på något härlig) och då äter man alldeles för mycket!!!

I år blev det inte så - jag poströstade i början på veckan och idag har jag inte ens hunnit duscha. Har dock hunnit klä på mig och valde i alla fall klänning med matchande armband (G gillade detta och tyckte att jag var fin... ha ha av vem har han lärt sig att ge komplimanger tro??). Men det svårtaste är att det svårt att få till valvakan. När vallokalerna stänger är klockan två här på natten. Har funderat och kommit fram till att denna gång får det bli valotta. Jag sätter väckarklockan på fem och sen ska det surfas!!! Må bästa lag vinna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar