lördag 18 september 2010

Bortskämd

Kära kära pärlan (just nu är vi riktigt goda vänner...) har spenderat halva kvällen i köket och lagat mat. Fattade inte riktigt vad hon höll på med och varför lite kvällsmat tog sån tid... men så kommer hon ut och berättar att nu finns det lunch och middag till mig och barnen i morgon! Färdigt i kylskåpet - bara att värma! Hon ville inte att jag skulle behöva laga mat när jag är själv med tre små killar! Är inte det för flott?? Jag känner mig sjukt bortskämd och alldeles varm i hjärtat!

Ska kanske ta mig ett eller två glas vin - nu när jag inte behöver vara i topp form i morgon, barnen får ju i alla fall mat!! Är nervös inför imorgon - hur ska det gå? och hur ska jag vaka? Eller blir det till att gå upp hur tidigt som helst?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar