lördag 23 oktober 2010

Idag är ingen vanlig dag

Nej, för idag är det min alldeles egna icke-födelsedag! E ska nämligen ut och resa och kommer inte vara här på min riktiga dag. Nu har det blivit en vana att fira icke-dagar. O och E och så jag är firad på icke-dagar i år. Bara G o S som fått fira ordentligt på the B-day.

Fördelen är ju att man blir rejält överraskad på morgonen när familjen kommer in och sjunger. Jag sov bra i natt. Inte de minsta nervös. Och fick faktiskt vakna till tonerna av Jamåhon... och inte till Ss bajsånga som jag borde ha gjort!! Utan att säga mer så kan säga att vi fick byta ALLA lakanen i sängen p g a S.

In kom alla mina fina killar (tänk är omringad av FYRA flotta killar!) med pannkakstårta, tre fina paket. Känner mig otroligt bortskämd!! En iPad, ett tennisraket och en flott tennvattenkanna. Försökte göra detta inlägg från iPaden, men den gubben gick inte. Har lite kvar att lära! och kanske kan jag även ta och jobba på hur man göra flotta stilleben.... För detta var då inte snyggt, men det fyller ett syfte - presentbragging!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar