fredag 8 oktober 2010

Par-svar

Funderingarna kring det mystiska paret (skrev om dem den 22 maj) som vi har här har äntligen fått ett svar! Inte tack vare mig och min nyfikenhet utan tack vare en polers nyfikenhet. Jag fick tipset av henne att googla - Alexey Goloborodko - och detta hittade jag...Han är typ världens mest flexibla kille... 16 år och från Ryssland. Han är här för att spela i en show som sätts upp tom årsskiftet. Paret består alltså av en extremt flexibel kille o hans lite mindre flexibla tränare!! Det hade jag då rakt inte kunnat tro... Frågan är nu om jag ska gå eller inte?? Kommer ju känna mig lika flexibel som ett kylskåp efteråt...

2 kommentarer:

  1. hahahahahah det var det roligaste och mest otippade jag har hört idag. Skrattade högt på tunnelbanan när jag läste det! Så OTROLIGT roligt! Klart du måste gå!! Kramar

    SvaraRadera
  2. I eftersnacket har vi kommit fram till att det nog inte bara är tränare och flexibel kille utan även lite mer ...

    SvaraRadera