onsdag 3 november 2010

Bränd

O har skollov denna vecka, så efter Gs lämning packade jag in O o S i bilen. Ska erkänna att jag var lite nervös att vara själv med dem... Ush vad fort det går att bli skadad och van att ha en magisk pärla. Bilen tog oss till ett inomhuslekland som vi inte varit till tidigare. Ganska så lagom stort och med ett grymt fik. Alla blev med andra ord nöjda!

O sprang runt som en liten tok i den tre våningar höga klätterställningen. Totalt orädd som har är, var han precis överallt och förälskade sig i en hur lång som helst rutschkana. En lila korv. Modet höll inte hela vägen så jag var tvungen att åka med honom. Jag tyckte att det gick lite fort och försökte bromsa med armar och ben. Det var då jag blev bränd. Ni vet så där som man blev på gymnastiken när man var liten... nu svider det och jag tycker lite synd om mig.

2 kommentarer:

  1. Hej igen!
    Vi har det bara bra, kul att ni kommer hem snart. Snart känns det väl ändå som¨, även om det är åtta månader kvar? Har du fortfarande kvar hotmailadressen? Skickar lite bilder på kottarna, så får du se det sista busfröet...

    Stor kram till er alla! S är väldigt lik G måste jag säga...

    SvaraRadera
  2. hotmail it is! Vad roligt m bilder! Puss

    SvaraRadera