tisdag 16 november 2010

Girls Night Out

Efter att ha laddad i veckor för att gå ut lyckades vi äntligen få till det. Resor och sjukdomar har skjutit upp kvällen till idag. Tanken var middag och sen skulle vi till att besöka en club. Så blev det inte. Vi fick inte ihop det. Vi pallade helt enkelt inte. Vi skyller på sjukdom. Annars hade vi garanterat orkat. För inte har det med att vi snart är 30+ alla och är morsor. Nej det måste vara något annat som fick oss att skippa cluben. Oavsett club eller inte så var det najz. Älskar att få snacka skit och livet med mina goa kompisar. Att få dricka bubbel till gör inte saken sämre. Attans synd att två av dem snart överger oss för Europa snart. Vi får ser fram emot en Europadate nästa år helt enkelt. Var hemma 23.34 och nöjd med en lagom hård kväll. Moget är vad jag är.

Imorgon kommer min mormor på besök. 89 år! Är det inte underbart! Jag längtar! Tur att jag var hemma 23.34 så jag är på topp då!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar