onsdag 17 november 2010

Goding på plats

Känner mig otroligt lyckligt lottad som har världens tuffaste mormor. Idag kom hon hit för att hälsa på oss. Hon har alltså rest 18 timmar för att komma och mysa med oss. Lycklig är faktiskt bara förnamnet. Det var så länge sedan vi hade tid att umgås flera dagar i taget tillsammans. Nu har vi en dryg vecka tillsammans. Barnen älskar henne med. De har idag bl a njutit av sagoläsning och bad tillsammans.

Halv åtta var både mormor och barnen lite möra. Somnade sött alla fyra. Nu sitter maken och jag och dricker the och äter smågodis. Inte så dumt det heller!

5 kommentarer:

  1. Underbar bild. Nu ser man ju varifrån Oscar fått sin blonda fina kalufs. ;) //LK

    SvaraRadera
  2. Wow, tårögd liksom...
    Filippa

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att se att hon är framme! Hälsa!

    SvaraRadera
  4. Det är alltså DIN mormor Charlotte? Haha, ja det må jag säga måste vara en tuffing! Det här kommer jag le åt hela dagen :-)

    SvaraRadera
  5. Visst är hon tuff!?!? Jag är så imponerad och glad för att hon pallat sig hit! Tycker att hon hanterar värmen bättre än jag!!

    SvaraRadera