fredag 10 december 2010

Flitig fredag

Vilken dag, vilken dag! Känns som världens längsta dag. Så mycket har hänt. Och mest roliga saker. Inledde dagen med tennis. Blev privatlektion. Jag fick springa som en galning. Bäst av allt, lyckades ta par game av tränaren när vi spelade match. Det trodde han allt inte om mig.

Sen var det dags för Gs julshow. En fantastisk händelse. Det sjöngs fina julsånger i minst en halvtimme. Enda missen var att G satt bredvid sin halvalkholiserade fröken. Hon pillade på honom konstant. Mest i håret. Det var med andra ord sjukt svårt att få ett kort på honom utan henne med. Efter sången var det dags för kakätning. Mina äckelpajer gick åt. Jag åt i och för sig tre stycken själv.

Avslutningen av dagen skedde på "the worlds first Night Safari". Det är som att vara på zoo fast det är mörkt. Mycket mörkt ute. Man sitter i ett litet tåg, som kör runt mellan alla djuren. Djuren är som tur är upplysta. En barnet somnade det andra pratade oavbrutet om alla djuren vi såg. Snart somnar jag med. Är helt slut. Inte van att ha en intensiv dag. Vart tog min eftermiddagslur vägen???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar