torsdag 13 januari 2011

En dag utan betraktelser

Ibland händer det. Det finns inget som har hänt under dagen som jag kan blogga om. Ingen händelse som påverkat mig mer än någon annan. Det är en märklig känsla. Den får mig att känna att mitt liv är lite små grått. Lite mer mellanmjölk liksom.

Så här sitter jag nu framför datorn. Det är kväll. Två barn sover. Det minsta skriker som f-n. Maken går och bär på honom. Tror att han vill att jag ska komma ut och ta över. Vet inte riktigt hur jag ska göra. Tar beslut om att sitta kvar här vid datorn. De behöver ju liksom lära känna varandra lite mer. Jag har ju burit på honom en hel del idag. Får ändå dåligt samvete. Men så kommer jag på det. Bloggen är ju som mitt arbete. Det enda som jag gör varje dag. Då kan jag sitta här ett tag till... kanske kan jag surfa in på någonannan sida. Det lär ju inte maken märka... han är ju sjukt upptagen med gasten...

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!! Du är rolig :) å vilka fina bilder på 7 månaders gasten, vad väger han?? Agnes 8,9 kg o 74 lång!!
    Hälsa Polenvännerna!! Puss anna

    SvaraRadera
  2. Exakt en sån dag hade jag också igår. Mammagruppen var iofs en räddning men jag hade ingenting att blogga om heller. Idag ser det inte bättre ut för min del fast jag misstänker att du har en lite mera innehållsrik dag idag. Kanske vi får ta lite stengah snart?

    SvaraRadera