fredag 28 januari 2011

Whisky o Digestivekex

2011 går för min del i whiskyns och digestivekexets tecken. Jag har blivit besatt. Äter typ ett paket om dagen. Nästan i alla fall. Dricker inte fullt så mycket whisky. Även om Stengha besattheten har gjort att vi druckit upp två flaskor i år. I år. Maken är stolt. Jag vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till det. Kanske lite skam, kanske lite tonårsfniss. Nu är whiskyn dessvärre slut. Som tur är kommer mamma i kväll och då hoppas jag på en ny flaska whisky och smågodis. Sen är helgen räddad. Och hela nästa vecka med för den delen.

2 kommentarer:

  1. Men jösses kvinna kom hit då, vi har nog någon skvätt kvar.

    SvaraRadera
  2. Tack för ett fantastiskt erbjudande! Nu har jag fått en ny flaska av mamma... men när den är slut antar jag gärna erbjudandet;)

    SvaraRadera