lördag 26 februari 2011

Vad är det med mig

De här med sömnträning. Är ju bra. Är ju nödvändigt. Riktigt nödvändigt. Har funkat med de andra två. MEN, med lilla S, då är det andra bullar. Då har mitt hjärta gått och blivit svagt. Skyller även denna gång på knattetanterna. Inte kan det vara jag som har gått och blivit blödig=?!? Hör bara deras röster - "gå inte emot ditt barn, följ det" ... "han behöver tanka mamma" ... Men idag ska DET ske - det MÅSTE ske - för nu är det mer eller mindre kaos här.

Lillkillen vägrar nämligen nu sova om inte jag ligger bredvid. Han skulle nog kunna vara vaken i dygn om inte jag tänkt lägga mig bredvid. Och det går inte att bara ligga bredvid. Jag måste också somna. Så mycket för tid med maken eller lite tid för sig själv... men som sagt idag laddar jag mentalt, vilket innebär att tanterna ska ut ur min skalle..., i kväll kör vi!!!

2 kommentarer: