lördag 26 februari 2011

Utfall dag 1

Jag skäms. Faktiskt också riktigt mycket. Här har jag gått och klagat på S. Så illa att jag i vissa situationer nästan velat reklamera honom. Bara nästan. Så är det bara mitt fel. (Och knattetanterna också så klart...)

Det blev inte mycket till sömnträning lilla grisen visade sig vara mer redo än jag. Han verkar vilja sova själv i sin säng. Och inte bli buren av en hetsig morsa. Nej första passet i em tog det 30 min, sen sov han. Andra i kväll 10 min. Ok han sover inte hela natten, men så gör vi ju inte SHN-kuren heller... Men hans somnar. Och det gillar vi. För det har han inte kunnat tidigare...

Istället för att sova med S, fick jag se två delar av en riktigt urusel kinesisk-serie. Storyn kan nog vara bra, men den drunknar i havet av dåligt skådespeleri och dramatiskt klippta scener...

2 kommentarer:

  1. Om jag var en elak människa skulle jag dansa "I told you so"-dansen....:-). Men inte jag. Jag tycker bara att du har varit kanonbra - nu kan det bara bli bättre!!!

    SvaraRadera
  2. Ibland är det vad man förtjänar att höra! Du har ju rätt;) Idag skrek han betydligt mer ... men skam den som ger sig... Kram

    SvaraRadera