onsdag 9 februari 2011

Vart tog kopplingsdosan vägen?

Vissa dagar tror jag att jag är smart. Andra inte. Idag är en inte-dag. Tror att min hjärna har förvandlats till ett näste av stålull alternativt kobajs. Tror att det har att göra med att jag i natt bestämde mig för att sluta dricka kaffe. Har fått för mig att S inte sover så bra på nätterna för att jag dricker lite väl mycket. Men då slutar kopplingsdosan helt att funka. Kan så klart bero på något annat, men det kan jag absolut inte komma på...

Vågar inte göra något mer idag. Kommer krocka om jag skulle köra bil... ska jag prata med någon fattar jag inte vad de säger... kan bara stirra på dem... måste sova. Kanske räddar det mig... men bara kanske... har jag tur får jag drömma om kaffe...

4 kommentarer:

  1. Nej - nu tillbaka till kaffet... han sov ju ändå som en kratta...

    SvaraRadera
  2. Åh vad jobbigt att han inte sover som den prins han är. Och tryggt att veta att du återgått till kaffet.

    SvaraRadera
  3. Eller hur . Utan kaffe ingen värdig människa...

    SvaraRadera