torsdag 10 februari 2011

Simning igen...

Tanken var att jag skulle ge simningen 18 dagar. Inte mer inte mindre. Om jag inte tycket det var kul då, skulle jag hoppa av. Har hittat efter mycket letande på nätet ett träningsprogram på just 18 dagar. Tanken var att jag skulle följa det slaviskt. Men den gubben gick inte.

Idag, dag fem, har jag sådana smärtor i min kropp. Träningsvärk är vad det är. Träningsvärk i alla trehundrafyrtioåtta musklerna som fäster huvudet i kroppen. Kan inte röra på huvudet. Det blir vila idag. Inget annat är görligt. Lite svag är jag... I morgon hoppas jag att de dåliga ursäkterna inte tar över. Det kommer bli obehagligt då. Bad nämligen maken att håna mig rejält om jag inte följde programmet. Idag vekar han förstående. I alla fall än så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar