måndag 4 april 2011

Min Mormor

Idag fyller min kära kära mormor 90 år! Önskar att jag hade kunnat vara med och fira henne. Men den gubben gick inte. Får helt enkelt hylla henne här istället.

Hon är den coolaste och härligaste mormodern man kan ha. Jag vill vara som henne när jag fyller 90. Varför? Jo,
  • Hon älskar att leva. 
  • Hon älskar teknikutveckling - t ex skypade vi idag
  • Hon är helt orädd - t ex flög hon till Singapore i höstas. Bilden är på henne mitt i ett stort barnkaos.
  • Hon är sjukt handlingskraftig - allt blir gjort och lite till
  • Hon är riktigt riktigt bra på att tala om att jag är bra. Det gör bekräftelsenarkomanen i mig tokglad. 
Stort grattis mormor. Hoppas på att vi får många många dagar, veckor, månader och år till tillsammans.

Bild tagen av Frida Magnusson. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar