tisdag 21 juni 2011

Då var det dags igen....

Lille skrutt har fått problem med sin mage igen. Jag blir galen. Det känns som att i hela hans liv har han haft problem med magen. Är han inte allergisk mot något lyckas något praktpucko ge honom besudlad mat. Ungen har gått och fått sin ANDRA magbakterie på mindre än ett halvår. Feber och kramper igen. Så irriterad och så förbannad.

Praktpuckot är varken jag eller maken utan den som i normala fall lagar underbar mat här hemma. Just nu smakar allt blä och jag är sur som en ättika. Antagligen är jag inte helt rättvis det fattar jag innerst inne, MEN just nu får hon ta all skit. Jag tror och hoppas att hon inte riktigt fattar hur mycket hon just nu är syndabocken...

Känns som vår Sverige-resa på fredag kommer mycket mycket lämpligt!!!!! 

2 kommentarer:

  1. Skickar så många styrkekramar som bara finns!!!

    SvaraRadera
  2. Men gubben... :( Jätteledsen för hans och er skull. Krya på sig!

    SvaraRadera