måndag 29 augusti 2011

Äntligen Socker

Maken och jag har gått och firat sockerbröllop... kodnamnet för sexårig bröllopsdag. Det var egentligen i lördags, men då var vi upptagna med annat. Så idag firades det.

Vi begav oss till restaurangen med fritt flöde (Free flow = all you can eat här...) av pommes... jag ser framför mig att en maskin sprutar ut pommes och jag bara mular in dem i munnen. De jag inte hinner äta åker ned i en stor tunna. Man har tio minuter på sig... men så är det inte. Inte alls. Nej i själva verket är det en pytteliten och söt servitris som kommer och frågar om vi vill ha fler. Det vill vi inte. Vilken normal person vill efter att ha ätit 2 kilo kött ta omtag på pommesen??? Det funkar inte. Slås av att det är sjukt smarta. Låter bra, men ingen utnyttjar deras generositet...  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar