måndag 19 september 2011

Återbesök hos Plastikkirurgen

Jag hänger ju rätt ofta hos min plastikkirurg. Hittills har vi bara pratat om födelsemärken. Hittills. Idag tog det en helt ny vändning. Idag berättade han för mig att:

  1. Jag behövde göra något åt min hud i pannan eftersom den är "Congested". Lite "acid" kunde nog hjälpa...  
  2. "Boob Job" skulle vara behövligt. Bara så att det skulle återfå sin forna storlek. 
  3. Magen är ok. Musklerna kan gå ihop om jag tränar. Men då måste jag ligga i. Annars kan han fixa det med en operation....
Hmm nu undrar jag, ska jag börja med fix och trixande eller bara hoppa över det och älska mig för den jag här??? (Det där sista lät ju lite präktigt... men ack så fint!!) 

1 kommentar:

  1. Älska dig för den du är såklart :-). Kämpar själv på med att acceptera skavankerna, det andra alternativet känns som att ge upp...

    SvaraRadera