lördag 17 september 2011

Idag är ingen vanlig dag

Nej idag är det makens födelsedag.

O o G vaknade 6.02. Redo att fira sin pappa. Sjukt redo. Det enda maken hade önskat sig var sovmorgon. Morgonen blev med andra ord en utmaning för mig. En rejäl. Få barnen att acceptera att i i alla fall vänta i två timmar med att fira sin pappa.

Men vilket firande sen - vi hade gjort en sjuktflott tårta. Jag är rätt stolt. Tror att det är den finsate tårtan jag någonsin gjort...

Förmiddag i poolen, lite eftermiddagsnapp och sen önskade sig fölsegrisen att gå på museum. Så vi packade in alla kidsen i en taxi och drog till Asian Civilazations Museum och tittade på terrakottaarmen.

Nu ska vi dra på flott fransk krog - bara jag och maken och fira.



3 kommentarer:

  1. Vilka prinsar!! Vilket fint kort! Hoppas ni har en fin kväll på tu man hand :) krama o gratulera!!

    SvaraRadera
  2. Gratta Erik från oss! Och söta pojkar, jisses vad lik dig ha är, lilla S!

    SvaraRadera
  3. Maken hälsar och tackar er båda! Och jag kan bara hålla med (fast jag inte e det minsta objektiv...) dem är rätt goa! Kram kram o happy helg

    SvaraRadera