torsdag 6 oktober 2011

No more Spik

Imorse 5.48 var det avfärd mot sjukhuset. G var inte direkt nöjd när jag väckte honom och berättade vad som stod på agendan idag. Men han tog det ändå bra mycket bättre än jag hade förväntat mig. 

Väl inne fick vi super bemötande. Flexibelt, proffsigt och omhändertagande. Jag fick gå in i personalens omklädningsrum och klä om, för att kunna vara med när han sövdes. Kom ut med påse på huvudet, blåa kläder och vita foppatofflor (för övrigt min foppatoffel premiär...). 

11.00 var vi på väg hemåt igen. Med de färgglada spikarna i en liten påse. Först tog vi oss till leksaksaffären och inhandlade en lego-rymdraket. Alldeles för stor. Men det var han säkert värd. Nu äter vi glass och dricker läsk. Hela dagen lång.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar