torsdag 17 november 2011

High Five

Han den där lilla saken som för övrigt fortfarande är sjuk har fått dille på att göra High Five. I alla möjliga situationer ska den göras. Under måltiden, när jag kommer hem, när man dansar eller som i natt när vi fyllt på dosen av medicin i lilla kroppen. När allt det trista var gjort fick både jag och maken oss en femma innan han somnade. Vi fick oss också ett rejält skratt....

(Jag tog visst ut saken i förskott. Den magiska medicinen var inte så magisk. Men med hjälp av tålamod och ännu flera mediciner verkar han sakta sakta bli bättre....)

1 kommentar:

  1. Hoppas magin satt in NU da!
    BTW vilken spannande resa ni gjort, nu undrar jag verkligen varfor jag inte ar i Singapore och gor nagot vettigt i st f att sitta i detta gnalliga land och gnalla!

    SvaraRadera