tisdag 20 december 2011

3 bevis - min hjärna är slut som artist

Den sk julskinkan...
Hmmm det har varit en bra dag.. trots allt... men avslutningen på den här dagen var inte så lyckad. Snarare katastrofal. 

Så här kommer tre bevis för att min hjärna behöver jullov. Kanske tom sjukt långt jullov.
  • Körde mot rött och blev påkommen. Polisbilen stod nämligen bredvid. Jag hade lydigt stannat och sen så slog något annat lyse om till grönt (Asså inte mitt??) och då körde jag... inte så lyckat... har jag tur får jag behålla körkortet... annars blir det taxi ett bra tag...  
  • Tog bort nätet på julskinkan innan jag kokade den i Coca Cola (grymt recept för övrigt...)! Nu ser den ut som en kyckling. Inte alls som jag tänkt mig. 
  • Köpte en julklapp till vår pärla. En kokbok. Hon älskar att laga mat och hon är inte helt smal. Hittade en italiensk kokbok. Kom hem med en Italiensk bantningskokbok.... kändes inte som det blev så bra... vill ju verkligen inte "peaka" henne... 
Innan allt det här hände har jag haft det kalas. Var på Universal Studios med våra goa vänner från förr och blev inlockad på "Transformer 3D-film"... säger bara en sak!! OMFG!! Vilken grej... skrattade eller snarare panikskrattade och skrek om vartannat. 4 minuter kändes LÄNGE!! Men ack vad kul. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar