fredag 30 december 2011

Tre Killar Tre Killar Från ....

På rad. Alla gör nästan samma sak...
Varför vill alltid den minsta göra som de större?? Försöker potträna Mr Mellan. Det går så där. Bara en 7 - 8 olyckor första timmen vi prövade. Jag ville ge upp, men det ville inte han. Har blivit lovad en stor lastbil, när han fixar detta. Den verkar locka rejält. Jag och pärlan torkar och tvättar dagarna i enda.

Idag var vi alla fall ute ett litet tag på förmiddagen och det var dags för kisspaus. G skulle visa O hur man kissar i gräset. Efter lite trixande gick det. Men då glider Mr Liten upp, ställer sig bredvid drar upp tröjan till öronen och är grymt nöjd. Han kan också kissa. Så nu går han fram till alla rabatter, drar upp tröjan och ser glad ut. Lovar att han kommer vara torr innan Mr Mellan.

Tänk imorgon är det redan nyårsafton. Helt overkligt. Säger som så många andra - tiden rusar. Vi laddar. Har handlat gott kött och letat vin i gömmorna. Beställt hummer. Levande.... undrar just om jag delegera koket. Vill verkligen inte ta i dem när de lever.... Hoppas ni alla får en kalas kväll.

1 kommentar:

  1. Tre sexiga grabbar! Hade jag varit där bakom dom hade jag dragit ner deras byxor och kalsonger och kört in min kåta kuk i deras rumpor och fyllt deras rumpor med min sperma 🍆🍑💦

    SvaraRadera