söndag 1 januari 2012

Merry New Year

Gott Nytt År på er! 
Hoppas 2012 blir lykosamt & fyllt av välgång, rikedom, kärlek och barnsliga hyss! 

Så har 2012 börjat. Det är ju alltid spännande vad ett nytt år har att bjuda på. Men för egen del är jag rätt så nervös vad 2012 kommer innebära. Vet att det kommer ske förändringar. Vi ska lämna detta paradis mot det svenska paradiset (?!?!) och jag ska börja jobba heltid (ugh....) och vi ska lämna ett liv med pärla (hur det nu ska gå) och jag ska springa en maraton (borde börja träna...)! 

Årets första dag har varit mysig. Barnen valde lunch på stranden och det var en succé. Alla åt och alla var glada. Jag tog mig ett litet dop med mina tre småfavoriter. Inte helt fel. Annars har jag behövt dricka stora mängder iste (blir så törstig av hummern...) och sova middag två gånger (det goda köttet är så svårsmält...) under dagen och nu blir det sängen med min bok. Kanske ska jag först ta och fila på lite sena nyårslöften....


Lite pasta i solen

1 kommentar:

  1. Å vilken mysig dag på årets första dag!! Vi har degat i soffan med chips o julmust, ute regnar det!! Vilken gullig bild p killarna!! Puss från ett blött o urrigt Trosa

    SvaraRadera