lördag 11 februari 2012

Förföljd?

Kände ett behov av att se Singapore vakna till liv idag. Valde att dra på mig mina joggingskor och ta mig ut på en liten runda. Det var mörkt när jag begav mig ut och jag är inte helt bekväm i detta. Så pulsen är lite högre än vanligt... så hör jag ett svisch-svisch ljud. Det kommer bakom mig i från höger. Jag kollar över min axel minst fyrtiotvå gånger. Ser ingen. Fattar inte vem det är som förföljer mig, tills jag efter minst 30 minuter inser att det är min höger arm som ger svisch-svisch-ljudet ifrån sig, varje gång den passerar min kropp. Den sätts liksom i gungning på något sätt... ytterst obehagligt. Det var verkligen sista gången jag sprang i linne. Det blev så tydligt att det finns mer och göra med mina armmuskler... Nästa gång blir det "burk-tröjan"....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar