torsdag 9 februari 2012

Skrytdags

Är stolt som en tupp. Idag har jag varit en bra person. Idag är jag stolt över mig själv. Idag blev det som jag ville. Inledde med att gå upp hur tidigt som helst och dra iväg på jobb. Dags för kurs nr 2 i Personligt Ledarskap. Jätte-inspirerande grupp och spännande diskussioner. Sen hem till en hel hög med trötta, gnälliga, provocerande barn. Jag jag var lugn och balanserad och gick inte igång. Undrar när det hände sist?? (Hade aldrig hänt om inte dagen innan varit så bra...) Lyckades till och med göra egen play do för första gången. Tror att jag har pratat om det i mer än tre år... men idag hände det. En annan milstolpe var att vi gjorde pärlplattor... Det är hur tålamodsprövande som helst. Men det gick och det är ju det som räknas... Sen tog vi oss ett kvällsdopp i poolen alla barnen och jag för att fira att vi inte slagits på hela em. Att jag innan jag nu lägger mitt blytunga huvud på min kudde hann med en tennis-match och att det gick ok gör ju inte direkt dagen sämre!!

2 kommentarer:

  1. Hej Vänner!!

    Härligt att höra om er ljuvliga semester :)) Å nu tillbaka till verkligheten, den verkar är inte heller så tokig :)) Pussa alla prinsar!
    Tack för den söta hälsningen till Lovisa!!
    Puss på er fr Bäckensväg

    SvaraRadera