torsdag 19 april 2012

Varför så tyst??


På tre veckor har ni inget hört från mig och min blogg. Vi har hunnit vara i Sverige och njuta. Även om det var riktigt kallt. Vi hade inte riktigt kläder för detta "vårväder". Så frysa var lite av ett genomgående tema. 
Annars så har vi varit sjuka en hel del. Sen vi kom tillbaka har vi varit dåliga hela högen. Igår tröttnade jag och tog med de 3 barnen till doktorn för att ta reda på varför vi inte alls bli bättre. Svaret hette mykoplasma. Så idag var det bara till att plocka ut FEM lådor med antibiotika till barnen. Själv äter jag piller... Så nu måste det bara vända. Håller tummar och tår för att vi ska bli lite piggare och gladare.

2 kommentarer:

  1. Är ni sjuka :(((( krya på er massor!!
    Då förstår jag varför tystheten på bloggen...
    Agnes har dubbelsidig öroninfl :(( vi andra är på topp :))
    Ta hand om er!! Krya på kramar Lilliehöök/Persson

    SvaraRadera