måndag 11 juni 2012

2 ÅR

Min lilla kille fyller idag 2 år. Två stora år! Visst känns det som han har varit med ett tag, men går inte tiden lite väl fort ibland?? Han har i vilket fall som helst blivit firad ordentligt.

Inledde det långa firandet med kalas för sina goa kompisar i fredags. Jag hade lagt in sista stöten i mitt husmoderskap och lagt ned sjukt mycket tid på tårtdekorationer...  Svettigt värre men kul. Och så hade jag bakat bara mjölkfria saker. Han kunde för första gången i sitt liv äta allt som bjöds på ett kalas. Och det kändes ju rätt.

Hela helgen har vi njutit av fantastisk sol och varit i poolen. S testade surfbrädan...

Idag blev det sång och tårta på sängen, firande i skolan och eftermiddagsfika med kompisar hemma.

Avslutade dagen med chips och film. Alla glada,-) 

Helt slut efter allt firande. Så här firar man i skolan här... krona! 

Gillar det här med uppvaktning! 

Låg oddsare - Även S gillar tåg! 


Skryttårtan

Fingerfärgkladd - S såg ut som Hulken


Surfa är ju kul! 



3 kommentarer:

  1. Hipp hipp hurra!! Vilka fina födelsedagsbilder :))) Sebbe bebb 2 år o ingen liten bebbe längre, Uh va tiden bara flyger fram!! Kramar från oss i Trosa

    SvaraRadera
  2. Hipp hurra - så hät någon dag i efterskott! Jag hade inte riktigt greppat att de fyllde år på samma dag. Så otroligt kul! Då vi fortfarande bor på lägenhetshotell=spartanskt så kunde jag inte köra samma race. egentligen så säger jag bara det för jag blev sjukt imponerad av den otroligt fina tårtan! Men halva Toys ´R us blev länsat i takt med att mitt dåliga samvete bedövades ;)

    Alla tips om hur man klarar livet som housewife i ett Asien mottages med stooor tacksamhet ;)

    Kramar till er alla
    Duppan

    SvaraRadera
  3. Åh vilka fina bilder-S blev ju verkligen firad kungligt, grattis i efterskott! Ser inte helt fel ut med surfbrädan, nog inte lika skönt i vattnet här hemma:)!
    Massa kramar till er alla

    SvaraRadera