tisdag 19 maj 2009

Pärla signad

Så har jag äntligen signat en pärla. Hon kommer att börja i mitten av juni. Känns som ett stort steg i rätt riktning mot lyxhustru! Undrar om jag ska sluta städa och tvätta nu och bara invänta att ngn annan tar hand om det?!? Eller kommer det komma sjuka mängder av myror då och tar över vårt hem tro? och jag kommer dessutom behöva vara klädd i mina vinterkläder (eller shoppa) då mina kläder inte räcker så länge! 

Nu ska jag bara börja inreda hennes 120 x 170 cm stora rum. Undra vad som får plats - kanske en växa säng och en fläkt?  

5 kommentarer:

  1. Åhh vad härligt med pärla...Min fråga är naturligtvis om hon även kommer att följa med er på resor, sommaren känns lättare med pärla : )

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Inte denna gång - men antagligen nästa gång. Kan bli lite trångt på BM...;)
    kram

    SvaraRadera
  3. vi får kanske hitta en inhemsk pärla från Pärlan! Först på ön sätter upp en lapp på konsum

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Ska hon bo hemma hos er???? Hur känns det när du kommer upp på morgonen och kliar dig i skrevet och så står Pärlan där och bugar?

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. I o m att jag inte har ett skrev så hoppas jag att det kommer kännas ok ;) Men visst har du en poäng kära du! Antar att jag får inskaffa långa siden morgonrockar till hela familjen, så vi kan se anständiga ut!

    SvaraRadera