söndag 14 juni 2009

Sista dagisdagen

G hade i fredags sin sista dagis dag och sin första "det är ok att gå till dagis" dag, innan det tre veckor långa sommarlovet! Kul att han till slut äntligen tycker om det. Trist bara att det är just nu... hade ju varit trevligt och få lite fler sådana dagar! Men om vi har tur så minns han att han vill gå dit även om tre veckor. 

G var och lekt hos en dagis kompis och hittade den stora utklädningslådan. Viktigt att notera är att kompisen kommer från Finland, vi är m a o på väg att vidga våra vyer och umgås nu med ca 12 svenska och en finsk familj. Man kan ju undra vart detta ska sluta! Ska vi månne få lite internationella kontakter ... nästan lite obehagligt! 

Har inlett min nya liv - inledde med en flopp - pizza o rosevin till lunch. Fick sova ruset av mig innan jag var mig själv igen! Känner sig lite lätt dekadent en dag som denna och inte alls på väg mot beach 2012 som jag hoppats på! 

I morgon börjar Pärlan!! Nu ska det skrivas arbetsbeskrivning. Undrar om jag ska ta med att jag vill ha nybakade scones till frukost! Fast det funkar ju inte med min beach 2012 kampanj...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar