torsdag 4 juni 2009

Världens lyckligaste

G har varit i paradiset idag och kommer förbli där en vecka till! Han njuter av att sin farmor är här! Han har idag sagt minst tusen gånger "min farmor är här" och så ler han alldeles underbart finurligt! Han har dessutom utsatt henne för näsgnugg à la Pippi en mängd gånger! Han gör verkligen allt för att smickra henne så att hon kommer tillbaka snart igen! 

Vi tog med vår kära gäst till bergets topp och fick där möta tre apor, varav en visa upp alla sina gaddar mot oss. Kan väl säga som så att det fick oss att öka tempot rejält! På em lite bad och promenix. Har varit en super dag med lagom temperatur (typ 27 grader) och lite moln. Första behagliga dagen sen vi kom hit!  

IKEA har idag leverart pärlans möbler. Det som fick plats var en Kritter, växasäng (vi tog dock bort fallbrädan...hoppas hon blir kvar i sängen..) och en bokhylla. Bara hon inte har för mycket saker, då vet jag inte riktigt vad vi gör. Har dem Shurgard här tro? eller så kan hon få låna lite av min garderob. 

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha, ska hon ha en växasäng??? Jag tror jag döör vad roligt!!! /Jenny

    SvaraRadera
  2. Grattis till G på namnsdagen! Här flaggar vi och firar med jättegod Postnöttårta!

    Kram till er alla!

    SvaraRadera