måndag 26 oktober 2009

Lycklig xx-åring!!!

Tänk att här går man och flyttar hur långt bort som helst och ändå så blir jag uppvaktad som en riktig prinsessa.

Tack alla goa släktingar och kompisar för skön-sång och tårta på sängen , fina presenter (ÄNTLIGEN är jag en iphone innehavare!!!), telefonsamtal (och försök till telefonsamtal), postpaket och inte minst hur många FB-hälsningar som helst!

Dagen var grym, fick hänga på Zoo med mina små härliga kids och våra gosiga gäster, Es mysiga bror, världens bästa svägerska och deras fina barn! Avslutade med riktigt god middag hemma (vår pärla har riktigt stora kock-talanger)!!!

Att bli lite äldre känns faktiskt inte alls. Tänk att det har gått så långt att jag inte ligger vaken och är nervös inför dagen! Tryggt dock att jag inte har förändrats totalt, för jag älskar fortfarande att bli uppvaktad massor! Att vara i centrum gillar jag ju som ni alla vet ....

Åldersnojjan har inte smugit sig in i min kropp än. Kanske beror det på att jag nu äntligen är hemmafru... kanske är det mitt mål i livet - inte för att jag själv visste det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar