torsdag 29 april 2010

Morgonstund har ... i mun??

Tror att jag är på gång att bli tant (eller så vet ni andra något som jag inte har accepterat, nämligen att jag redan är en tant!!). Har nämligen haft en alldeles underbar morgon och känner att jag njuter så grymt av den! Känns som alla jag kommer träffa idag kommer få höra om den! Blir jag då lika trist som alla som ständigt pratar om vädret? Känns som om det är nära besläktat... obehagligt, får helt enkelt ta och bestämma mig för vilken sida jag vill stå på - den spännande eller den ospännande sidan...

Varför var den då så bra? Jo, jag fick sova länge, gick sen ned till poooolen för ett morgonsim, var själv i poolen, solen lös så där morogonmysigt i mitt ansikte, E fick klä på barnen och jag läste tidningen, åt fruktsallad och drack Latte!

1 kommentar:

  1. Fy f..n vad härligt!!! Jag hade dödat för en sådan morgon. Förmodligen är jag också väldigt nära "tant"... Mer sånt!

    Trevlig valborg! Kram kram Vickan

    SvaraRadera