söndag 9 maj 2010

FAST!!!

Kunde inte komma fram till vad jag skulle skriva om idag. Det blev bra el a-us lista.

BRA
  • Sov så lääänge i morse (det är morsdag här idag)
  • Fick SÅ fina presenter av G, som han gjort i skolan.
  • Lunch på IKEA är alltid bra. Åt en stoor dajmtårta o lite lax.
  • Åt för första gången fattiga riddare. E lagade dem till mellanmål. Sjukt gott!
A-US
  • Blev fast i en hiss på IKEA i max 30 min tillsammans med en lite hispig kinesfamilj. Vi hamnade tillslut på 4e våningen och IKEAs lager istället för källargaraget. Där fick en vakt med planka bända upp dörren och vi fick ta stoora varuhissen ned. Väl nere möttes vi av en stor välkomstkommitée, som var sjukt stressade. (Trodde nog att vi skulle stämma dem... det gjorde vi inte, vi ville bara hem!!) Jag blev så stressad så att jag fick en massa värkar! Fick för mig att jag skulle klämma fram den lilla rackarn i hissen. Men det var nog mest psykosomatiskt... för väl ute så försvann värkarna direkt.
  • E drog till Hong Kong i eftermiddags. Tycker att det är lite trist att vara själv. Äter lite mer choklad då = finnar och större rumpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar