lördag 8 maj 2010

Lökig Lördag

Vi har blivit lite bättre på att njuta av vår lökiga vardag på helgerna, vilket är alldeles underbart! Så nu är helg = semester! Lökig lördag innebär att vi drar ned till poolen vid niotiden, efter att ha ätit en god fruktsallad (mangon är dödligt god just nu...) med en färdiggjord fikakorg. Vi hänger med lite kompisar i poolen, snackar strunt, fikar och badar lite till. Vid tolvsnåret kommer vår kära pärla ned med vår lunch. Våra kompisars pärlor kommer också med lunch... I dag fick vi grillspett, nudelsallad och pannkakor. Njuter av lunchen och sen så blir O upphämtad för att kunna sova lite hemma. Vi får fika och nybakad kaka! Badar hela em, äter glass och dricker lite öl!

Nu laddar vi för en drinkkväll med lite andra kompisar! Livet är då inte alls så dumt! Ibland känns det som vi MÅSTE bo här för alltid! och idag är en sådan ibland dag...

3 kommentarer:

  1. Grrrr vill gärna inte vara avundsjuk men i tre gradig " värme" och regn är det svårt! Tröstar mig själv med att hinka fläder saft och maraton tittar på SATC! Funderar på att tända en brasa.... kram

    SvaraRadera
  2. Detta är vad vi läser: Blablabla..pärla...blablabla...kaka...blabla..öl...blablabla...
    Detta är vad vi känner: bastards! Jag instämmer med Johanna ovan - det regnade oavbrutet igår och idag är det knappt någon värme och solen har emigrerat. Jag avskyr detta!!!! Men jag unnar er all värme och sol och lycka och sånt annan skit...:-) Puss J

    SvaraRadera
  3. Vill ni att jag ska sätt av lite pengar till solterapi?? Vill ju gärna ha några vänner kvar när jag kommer hem... Annars såg jag att de söker folk till 7/11 i källaren, så flytta hit... vet ja! Kram och puss på er

    SvaraRadera