lördag 22 maj 2010

Nöjd, men inte stolt!!

Tror att mitt eget liv är lite för händelsefattigt - har nämligen gått och blivit besatt av ett manligt par här hos oss. Paret består av en ung mycket vältränad kille (typ 17 år) och en äldre inte alls lika vältränad man.

När de kommer till poolen väljer den äldre mannen en plats åt den yngre. Gör i ordning en solstol med handduk och allt i solen för att sedan själv placera sig i skuggan på ca tio meters avstånd ständigt iakttagandes sin skyddsling. När lillkillen sedan har badat kommer den äldre farandes med en handduk och torkar honom torr... är det inte gulligt så säg? Ritualen har upprepats i stort sett varje helg, den senaste månaden. Sjukt spännande tycker jag!!

Idag lyckades jag i sann papparazzi-anda ta ett kort från vår enkla boning när de badade i poolen, är nöjd men inte stolt över mitt agerande...

Nu till min stora fundering, vad är detta för par? Väljer mellan:
A) Far o Son
B) Farbror snusk o snuskets offer
C) Två vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar