tisdag 18 januari 2011

Att avsluta eller ej??

Har funderat ett tag och absolut inte kommit fram till något vettigt svar. Funderat på om jag måste avsluta projekt som jag påbörjat. Så som jag känner mig själv, verkar det som jag bestämt mig för att jag bara MÅSTE slutföra. Varför vet jag inte? Men det verkar vara mer av en tvångstanke. För jag fattar jag ju att världen inte går under... fast riktigt säker är jag ju inte vara...

Och nu har jag typ två projekt som jag inte gillar alls:
  1. Crawla - som ni vet är jag värdelös. Jag har insett att jag måste träna. Men jag vill inte träna. Inte alls faktiskt.
  2. Skriva uppsats - Det går så dåligt. Den skulle ha varit inne för en vecka sen och jag har inte skrivit en rad. Inte ens samlat in allt material.
Så nu är frågan. Ska jag utmana mig själv och lägga ned? Eller ska jag kämpa vidare?? Frågan gör som ni ser mig lite galennevrotisk... Vill ju helst äta bullar och läsa tantsnusk...

5 kommentarer:

  1. kan du inte göra det lättare att kommentera typ via fb

    SvaraRadera
  2. Ska göra mitt bästa - lite taskigt att ge mig ett projekt till när jag desperat försöker bli av med de jag har...;)

    SvaraRadera
  3. Lägg ned crawlingen, det verkar skittråkigt (hatar att simma).

    Vad gäller uppsatsen kan jag inte råda, det verkar ju roligt egentligen, eller? Kommer du att ha någon nytta av den sen? Och kommer du att kunna släppa den på riktigt eller gräma dig över det halvfärdiga?

    SvaraRadera
  4. Nej släpp dina "måsten" det räcker väl med 3 småungar o vara social med alla fruar eller?! Puss anna

    SvaraRadera
  5. Bullar och tantsnusk!!! Huvudsaken är att man mår bra och bäst mår man av bullar och tantsnusk. Kramar

    SvaraRadera